Neem contact met ons op

Klantenservice

Aanmelden nieuwsbrief

Suggesties en klachten

Kunnen wij verbeteren, bent u ontevreden?

Laat het ons weten!
Omdat wij onze dienstverlening altijd willen verbeteren en optimaliseren, is uw mening heel belangrijk voor ons. Suggesties, klachten en commentaar kunt u ons altijd voorleggen.

Suggesties

suggesties en klachten

Heeft u suggesties voor onze webshop, onze klantenservice, ons assortiment of voor een ander onderdeel? Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur ons een e-mail. Wij stellen uw mening erg op prijs en behandelen iedere suggestie serieus en geheel vertrouwelijk.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Noviostores.nl
T.a.v. de Directie
Kerkenbos 1028
6546 BA Nijmegen

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).